Gran Canaria del fyra

Jag har ju änna kommit av mig med bilderna från resan efter allt som hände men nu är det dags att ta tag i det tycker jag så här kommer del fyra:
 
Dag fyra var ju Vincents födelsedag. Hurra! Det blev paketöppning på sängen såklart. 
Av mig och Håkan fick han sex kinderägg eftersom han fullkomligt älskar det. I paketet från moster med familj fanns den här fantastiska hemmaknypplade mösshuvan i form av en haj ♥
Vide läste en saga för lillbrollan. Gullisar alltså!
Vid frukosten blev det mer paket inslagna i påse. Spännande.
En bil!
Efter frukosten blev det häng vid poolen i vanlig ordning.
Men även lite lek på lekplatsen.
Bygga lego kunde man göra också.
Men mest bad blev det ju såklart.
Och glass!!
Efter middagsvilan så gick jag, kråkan, barnen och mamma på en liten promenad utananför hotellet. Vincent satt redo i vagnen.
Här har ni poolområdet från ovan.
Väldigt fina vyer.
Men väldigt branta backar.
Här nere ser ni strandpromenaden och där vanrade vi nästa dag (men det fick bli taxi ner höhö)
Efter uppförsbacken tillbaka till hotellet igen så var vi helt slut. Det här är sista bilden jag tog den dagen. Två sötnötter på balkongen.
 
Fortsättning följer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0