Gårdagen i bilder

I går morse tog jag och Håkan det dåliga beslutet att ligga kvar i sängen och dra oss efter att barnen hade vaknat. Big mistake. HUGE.
Vincent tog såklart tillfället i akt för lite välbehövlig pedikyr...
Mycket tjusigt.
Våran lilla gangster. Han ger oss lika många anledningar till gapskratt som huvudvärk.
Dagen fortsatte i städandet och fejandets tecken. Samtidigt försökte vi njuta av kanske den sista sommardagen för i år om vi ska tro väderleksrapporterna.
Jag gungade barnen ojämnt.
Samt satt flera sekunder åt gången och njöt av min bok i skuggan...
Sedan dukade vi upp långbord för att grilla med hela Håkans familj.
Det hoppades studsmatta för glatta livet.
Nästa år är väl lilla nisse med och härjar han med.
Vi hade sån tur att det blev doptårta över. Lyckligt.
Håkan, hans syskon och föräldrar åkte på konsert med Jill Johnson och Doug Seegers medans jag jonglerade två speedade ungar fram till läggdags. Resten av kvällen spenderade jag i mitt soffhörn med en godisskål lättillgänglig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0