30 December

Hej på er!
Har ni haft en bra jul? Det har jag haft även om den har varit lika hektisk i vanlig ordning med både julfirane och jobb. Att en aldrig lär sig. Nu har jag i alla fall varit helt ledig två dagar i stöten och det behövdes kan jag säga. I går var vi i Skövde och härjade på Stellas lekland så denna dagen har fått gå i slapphetens tecken med inomhusmys för hela familjen. Jag har läst ut en bok och reashoppat lite på Babyshop.se Här är lite av grejorna som vi väntar på ska dimpa ner här hemma.
 
Bilder lånade från babyshop.se
 
Nu tänkte jag att jag skulle fixa lite med bilderna från julafton så ni kan få se hur vi hade det.
 
Vad har ni haft för er då så här näst sista dagen på det här året? 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej Kristin!
Jag heter Sofie och jobbar på Babyshop. Roligt att läsa om din shoppingtur i vår webshop - har allting kommit fram okej?

Ser att du nämner vårt varumärke och att du lånat några bilder från oss, kul tycker vi! Däremot undrar vi om du skulle kunna tänka dig att länka till vår webbshop så att dina läsare enkelt kan hitta till oss?

Ha en bra dag och tack igen för trevlig läsning!
/Sofie

Svar: Hej Sofie!Ber om ursäkt för missen med länkningen. Jag brukar vara väldigt noga med det men det verkar som att jag missat det denna gången men det är åtgärdat nu.
Är supernöjd med varorna. Det var ett plagg som skickades i fel storlek men jag fick snabbt hjälp av kundtjänst som skickade rätt storlek redan nästa dag så tummen upp för det :)
Det var mitt första besök hos er men inte det sista.
Ha en bra dag! //Kristin
Kristin Sandgren

2016-01-18 @ 09:40:47
Postat av: Sofie

Hej Kristin!

Vad härligt att det gick smidigt trots ett litet felskick där...! Kul att höra att vår kundtjänst tog bra hand om dig :)

Inga problem, tack så mycket för att du lade in det :)

Ha en riktigt fin tisdag!

/Sofie

2016-01-19 @ 16:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0