Juldagen 2015

Juldagen firades hemma hos mamma med en sprakande brasa och en disneygran i ena hörnet.
♥♥
Vi kollade på snövit.
Mormor får se till att köpa en större tv till nästa år...
Sedan åt vi julmat för sjuttioelfte gången dårå. Jag kan ju nämna det att jag gick runt och mådde småilla och hade halsbränna konstant dom här dagarna höhö. Det var det värt.
Sedan var det dags att spana efter tomten.
Som visst hittade till Sparlösa i år igen. Hurra!
Tomten hade så fasligt mycket att göra så han delade bara ut några få julklappar innan han var tvungen att fara i väg igen. Resten av julklappsutdelningen skötte morfarn bakom granen.
Vincent hade tur och hamnade precis brevid gottebordet och åt nonstop (nonstop höhöhöööö) med hela ansiktet.
Han tog en paus i godisätningen för att hjälpa mormor att öppna sina julklappar.
 
Och det var den julen i bilder det. På annandagen firade vi med Håkans släkt men då tog jag visst inte en enda bild. Oops.
 
Nu är det dags för mig att göra mig i ordning för nyårfirande. Jag börjar med att fira ett par timmar på jobbet och sedan går jag vidare till ett par vänner för fortsatta festligheter.
 
Gott nytt år på er allesammans så hörs vi när det nya året börjar. Det blir ingen bildsammanfattning i år men jag tänkte göra en liten sammanfattning med en lista när jag får tid för bloggning nästa gång.
 
Mitt nyårslöfte får nog bli att prioritera bloggandet igen för 2016 kommer verkligen att bli ett spännande år ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0