17 Januari

Hej och god eftermiddag!
I dag är jag förvånansvärt pigg faktiskt trots att årets kommunfest i gick av stapeln i går med buller och bång.
Herre guuuud vad roligt jag hade! Det var lätt den bästa festen hittils om ni frågar mig. Det enda smolket i bägaren var när vi kom och skulle äta och inte fick platser ihop. Jag såg till och med ett annat sällskap som fick sitta i en trapp och äta. Vi är ju inte dom som är dom och lyckades hitta lite bänkar och bord som vi sköv ihop, med en duk på så gick det alldeles utmärkt. Där får dom nog tänka om till nästa år kan jag tycka. Sen råkade jag även åka på en smäll ute på dansgolvet (jag det var ett ganska så röjigt dansgolv hehe) så dom sista timmarna stoltserade jag med en röd näsa men den matchade ju övriga utstyrseln som tur var.
 
Så här såg jag ut; Rött från topp till tå.(Håkan tyckte att jag såg ut som en rikemanskärring från åttiotalet men jag kan inte se något fel med det höhö)
 
Det roliga är ju att jag har velat ha den här byxdressen länge men varit för snål då den kostat lite för mycket. Sen när inbjudan till kommunfesten kom så tänkte jag att jag kanske skulle slå till ändå men då fanns den helt plötsligt inte kvar! Jag gjorde lite efterlysningar på facebook och dammsög butikerna men hittade ingenting som liksom kunde mäta sig med denna dress. Härom veckan halkade jag in på H&Ms rea på nätet och tror ni inte att den fanns där då för 250 spänn! Den matriella lyckan var gjord som ni förstår. Jag älskar den!
 
Fler bilder från festen kommer framöver så håll utkik!

Kommentarer
Postat av: Elin - Livat på torpet

Jäklarns va SNYGG du är!! <3

Svar: Åh tack fina du! <3 <3
Kristin Sandgren

2015-01-19 @ 16:41:52
URL: http://blogg.loppi.se/elinteg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0