18 Januari

I dag var då dagen som jag öppnade upp runkeeper-appen för första gången på...ett halvår? Typ. Vad som fick mig att frivilligt lämna soffan, kaffekoppen och datorn för en promenad i snålblåsten? Jo, solen sprack fram och sken från en klarblå himmel. Ja ni läste rätt! Det riktigt spritte till i hela mig och jag ville bara ut, ut, ut!
 
När jag väl kom ut, och hade gått ett par hundra meter, så gick ju självklart soljäveln i moln och det blev så där grått och januaritrist som det bara går att bli så här års. Fast gött ändå var det förstås att få lite frisk luft (och egentid med en pod i hörlurarna)
 
När jag vände hemåt igen så tittade allt solen fram igen...i ungefär tre sekunder. Bildbevis:
 
Aaaaaaah! Härlisch!

Kommentarer
Postat av: Louise

Min runkeeper bara buggar hela tiden! Slutar funka lite titt som tätt. Gör din det med?

Svar: Nej mitt brukar funka dom få gångerna jag använder det ;)
Kristin Sandgren

2015-01-18 @ 15:34:36
URL: http://www.moonlightdriveblogg.se
Postat av: Anna [email protected]

okej, låter ju lite betryggande iallafall att en sprallpelle lyckades somna på första vilan, hoppet i mig tändes en gnutta ;)
Härligt med en tur i friska luften, tycker man får mer energi av att röra på sig :)

Svar: Ja det finns nog hopp för tösabeten :) ja visst blir man piggare. Tror det är avsaknaden av träning som gjort mig till en vandrande gäspning det senaste så jag behöver nog ta tag i den biten hehe ;)
Kristin Sandgren

2015-01-18 @ 15:36:13
URL: http://desenastetankarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0