22 Januari

Vad roliga ni är.
Så fort jag skriver någonting om Håkan så skjuter statistiken i höjden som om det inte fanns någon morgondag.
Det är ju nästan så jag börjar fundera på om det inte är tillräckligt med bara en egen kategori för herr kråka. Kanske borde jag skriva om Håkan varje dag för ni verkar ju inte kunna få nog höhö. Den dagliga Håkan-rapporten kanske vore något för alla Håkan-fans där ute. Eller så är det alla googlingar på Håkan (Hellström) och mamma mu och kråkan som halkar in här och känner sig lurade.
 
Här kan ni inte bara utläsa min bloggstatistik, de senaste tio dagarna, utan även mitt humörs svängningar under samma period (för det går ju inte att sticka under stolen med att humöret ibland påverkas i samma riktning som den där kurvan pekar hehe). 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Bett

Heja Håkan! 😝 (men jag läser faktiskt troget varje dag) You crack me up!

Svar: Haha tack! :)
Kristin Sandgren

2015-01-22 @ 20:44:33
Postat av: Anonym

Nemo \m/

2015-01-22 @ 22:57:08
Postat av: Anonym

Nemo \m/

2015-01-22 @ 22:57:09
Postat av: Diana

HAhahaha!! :D

2015-01-23 @ 12:43:15
Postat av: Tess

Hahaha... vilken lustig grej :-) Jag är nog här rätt så regelbundet ändå :-)

2015-01-23 @ 22:50:10
URL: http://highlandertess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0