Dalarna dag ett

Jag lyckades allt överleva min första arbetsdag i går trots att jag vaknade med nackspärr, och till följd av den, mot slutet av dagen kände mig mer död än levande och stel från topp till tå. I dag adderade jag ännu mer smärta till min arma kropp genom att slå i lilltån i sängen som bultar fortfarande (tån alltså...sängen mår bra) Det är väl änna tur att jag är ledig i två dagar nu så jag får vila upp mig höhö.
 
I kväll ska jag dricka lite vin med tjejerna och eventuellt blir det utgång, vi får se vad som händer.
Så innan jag sätter igång och städar undan i röran här så tänkte jag att jag skulle visa dom första bilderna från våran resa till dalarna.
 
Första dagen gick mest åt att sitta i bilarna men till slut var vi framme i Grönklitt och den fantastiska stugan där vi hade hyrt in oss på övervåningen.
Hej hej!
Det var väldigt fint inomhus också.
Bubbelpool ♥
På loftet fanns det ännu ett litet vardagsrum och två sovrum. Såååå mysigt!
En som satt ute och byggde grushögar i godan ro.
Den kvällen blev det grillat ute på balkongen.
Två spanare
Utsikten var helt fantastisk.
 
Det var dag ett det. Fortsättning följer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0