Balsminkning

Förra veckan så fick jag äran att sminka vackra Lejla till hennes studenbal. Jag och min frisör Johanna hjälptes åt att uppfylla denna tjejs önskningar inför sin stora kväll. Jag tänkte att ni skulle få se lite bilder från det.
 
Det var inte särskillt svårt att få det här pretty facet ännu vackrare om man säger så.
För er som inte har sett min "lilla" sminkväska så har ni den här.
Jag spred snabbt ut min skit. Har nu i dagarna köpt nya penslar ifrån Sigma och jag älskar dom. 
Jättedålig bild tyvärr men här har ni ett försöka att få ögonmaken på bild.
Vi var supernöjda med resultatet allihop.
Håruppsättningen var verkligen superfin!
 
Det var första gången jag sminkade någon som jag inte alls känner sedan innan så det var både pirrigt men framför allt kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0