Filmtips: What we do in the shadows

Det var ju inte i går som jag kom med filmtips direkt. Det blir inte så mycket film när en mest härjar runt i det däringa serieträsket men härom veckan satte jag på en film mest bara för att ha någonting att slötitta lite på medans jag satt vid datorn. Ett öga på datorskärmen och ett öga på tv-skärmen liksom...eh ja det är lite så jag rullar. Fast det visade sig att filmen var så jädra bra så helt plötsligt fokuserade mina ögonglober bara på den och inget annat. Det var längesedan jag såg en så rolig film! Satt och skrattade rakt ut mest hela tiden.
 
What we do in the shadows är en skräckkomedi filmad som en dokumentär. Den handlar om några vampyrer som bor ihop och vi får följa deras liv om natten när dom festar, bråkar om disk och helt enkelt försöker leva ihop som vaniga människor fast dom är vampyrer då. Alltså ni bara måste se den! 
Den får fem toasters av fem möjliga.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0