Pyssel & papp och hjärnblödning

I går kväll satt jag och googlade på kameror och objektiv tills ögonen gick i kors och hjärnan kändes som en urvriden trasa. Jag kan verkligen inte bestämma mig för hur jag ska göra. Det hade i och för sig underlättat om jag visste exakt var felet satt på min nuvarande kamera. Om det är kamerahuset eller själva objektivet som har brakat ihop. Jag tror ju förvisso att det är objektivet som är problemet men jag vet ju inte säkert. Jag får ju seriös huvudvärk på sånt här. Dagens i-landsproblem så det skriker om det I know...
 
Fast trots hjärnblödning och huvudbry i går så lyckades jag ändå göra något produktivt nämligen sy ett par shorts till Vide(!)
Han har nämligen fått hål på knät på i princip alla sina mysbrallor och jag tyckte det var synd att bara slänga och köpa nya så jag sydde om ett par till shorts. Så jävla nöjd med mig själv nu va.
 
Ja och kameran funkar också att ta kort med om man inte har brottom och motivet i sig ligger helt still höhö
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0