27 Maj

Hej på er vänner.
Det har hänt en hel del sedan jag skrev mitt sista inlägg här.
Jag gick till jobbet förra onsdagen för möte och kvällsjobb men det slutade med ambulansfärd in till akuten i Lidköping med smärtor i rygg och mage och en inläggning på avdelning sex. Så kan det gå.
Jag har tagit prover och röntgats från topp till tå men ändå vet dom inte hundraprocentigt vad det var/är för fel på mig. Läkaren som skrev ut mig i måndags tyckte att jag var spännande ur ett medicinskt perspektiv. Något att skriva i cv:t kan jag tycka.
Nu inväntar vi fler provsvar och nya prover ska tas igen nästa vecka. Svårstucken som jag är så ser jag ju inte fram emot det alls.
Det värsta med hela den här cisrkusen tycker jag ändå har varit att vi inte kom i väg på våran efterlängtade husvagnssemester till Astrid Lindgrens värld i helgen som planerat. Så som vi och framför allt barnen har sett fram emot detta så får jag en klump i magen bara av att skriva det. Jag har haft så mycket skuldkänslor för detta men det är ju egentligen helt puckat av mig att tänka så för det är ju inte mitt fel att jag blev sjuk och det finns ju fler tillfällen att åka dit men i fredags kväll var det svårt att tänka så kan jag lova.
 
Just nu mår jag rätt okej ändå. Det är mest ryggontet som hänger kvar men det känns ändå som att det blir bättre för varje dag som går. Jag är sjukskriven veckan ut och jag hoppas innerligt att jag känner mig tillräckligt stark i slutet av veckan för på lördag ska jag åka till stockholm och jag orkar inte att ännu en helgs planer jag har sett fram emot länge ska grusas.
 
Jag tycker snart det får vara bra med jämmer och elände för min del. Det får vara bra nu.
 
Vill även passa på att tacka alla er som hört av sig till mig och haft mig i tankarna under dessa dagar. Ni är helt jävla underbara varenda en av er ♥
 
Två instagrambilder; den till vänster visar min sönderstuckna arm. Två(!) timmar höll dom på och försökte få blod innan dom lyckades. Aj.  Den andra bilden är när jag uppgraderades från säng ute i korridoren till ett eget rum med tv och allt. Lyxen i det alltså.

Kommentarer
Postat av: August

Min älskade, älskade vän! Du har varit med i mitt hjärta och tankar de sista dagarna <3

2015-05-27 @ 12:47:12
Postat av: Elin - Livat på torpet

Men fy :( Krya på dig <3

2015-05-27 @ 17:04:50
URL: http://blogg.loppi.se/elinteg
Postat av: Tess

Hoppas du blir bra snart! Krya på dig!

2015-05-28 @ 00:59:19
URL: http://highlandertess.blogg.se
Postat av: moonlightdrive.blogg.se

Usch! Hoppas du piggnar till fort och att dom hittar vad som är fel!! Kramar!

2015-05-29 @ 16:07:29
URL: http://moonlightdrive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0