40-årsfest x4 i Södra Lundby

Förra helgen var jag bjuden på stor 40-årsbaluns med mexikanskt tema. Så himla rolig fest med tacos, tequila och piñata. Woho!
Det var bara ett fåtal personer som inte hade klätt ut sig så det var ju extra roligt. Själv älskar jag temafester och passar alltid på att gå all in när det kommer till outfit. Det var jag och två tjejer till som hade satsat på sugarscull/dias de los muertos tema medans övriga körde på mer eller mindra avancerade kombinationer av sombreros och lösmustascher.
Här kommer lite bilder på detta spektaklet då.
 
Pernilla kom hem till mig för att piffa till sig lite och så här snögga blev vi
 
Ett par selfies togs ju såklart.
Framme i byggdegården fick jag sitta brevid denna puddingen.
Hoppas alla får plats.
Sandra och ett av fyra födelsedagsbarn.
Efter maten blev det dans såklart.
Snygga brudar på rad!
Alltså den här bilden hahaha.
Nettan Carlos hittade en brother from another mother.
Äre fäst här ällä?
Vi avslutar med ett gäng selfies till eftersom jag var sååå sjukt nöjd med sminket.
 
Sjukt rolig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0