Jobbhelg

Japp den här helgen har bestått av jobb för min del men det är ju då som helgerna går som allra fortast om ni frågar mig.
Förra helgen däremot, närmre bestämt långfredagen, var betydligt festligare (men de efterföljande tre dagarna ganska så sega...låter tanten hälsa) 
 
Jag hade i alla fall samlat mina kära tärnor för att äta tapas, dricka vin och prata bröllop men så gick all tid åt till att sminka sig och prata stickning såatteeeeeh. Dom fick i alla fall se mig i min klänning och den fick allas tummar upp tack och lov.
I alla fall så tog jag några enstaka bilder som kommer här!
 
Hej hej här har ni mig *vink vink* klädd helt i svart för första gången sen...någonsin typ.
Här sitter la vi och har det mysigt!
Två små sötnosar i snålblåsten.
Vi drog till pitchers och trängde oss ner hos dom här trevliga.
Mitt emot var vi så här balla och suddiga (och där har jag enda bilden på åtminstone halva syrran som också är tärna)
 
Efter denna trevliga kvällen var jag bakis och trött i en vecka efteråt typ så där har vi det tydligaste 30-årstecknet av dom alla. Det blev väl det i stället för rynkor skulle jag tro. Häpp!

Kommentarer
Postat av: Sarah

De låter som att ni hade de mysigt :)

2016-04-04 @ 10:26:10
URL: http://CheerSarah.devote.se
Postat av: Lili

Vilken snygg sminkning du har där på de första bilderna!

Svar: Tack så jättemycket! :)
Kristin Sandgren

2016-04-04 @ 20:34:41
URL: http://zilverka.blogg.se/
Postat av: Hanna Karlsson

Vad mysigt ni haft!

2016-12-21 @ 16:04:31
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0