Några bilder från nyårsafton

Min nyårsafton startade som ni vet med ett arbetspass men jag halkade in på festen lagom till varmrätten och hann fira precis lagom länge.
Håkan hade fått order om att fotografera (det kom han på en timme efter att han hade anlänt till festen så det man inte har i huvudet får man ha i benen liksom).
 
Bordet var vackert dukat.
I köket pågick febril aktivitet som synes.
Sötnosarna Dalemo.
Dom coola kidzen vid barnbordet.
Ahlgrens bilar-pannacotta (stavas?)

Klockan 23.05 slocknade den här lilla godingen i min famn ♥
Sjukt överskattat det här med nyår alltså
Regn och rusk lockade inte alla festdeltagare så vi som inte orkade/vågade gå till hotellet skålade in det nya året framför fönstret där vi på tryggt avstånd kunde beundra fyrverkerierna som sköts upp därifrån. Det var ju bara synd att det inte gick att beundra några av bilderna efteråt mvh den darrhänte och ofokuserade.
 
 
Ett mycket fint nyårsfirande om ni frågar mig.

Kommentarer
Postat av: Diana

Lägg aaaaav vad fin bild på dig och Vincent <3 Den måste ju framkallas och upp på vägg!!

Svar: Taaaack <3 det finns så otroligt få bilder på mig och barnen så den får absolut hamna på väggen ;)
Kristin Sandgren

2016-01-05 @ 22:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0