Ändrade fredagsplaner

Hej på er!
Här sitter jag mol allena i mitt soffhörn och försöker vårda min huvudvärk med lösgodis och chips. Det går så där. Fast kanske bättre än whiskey som var tanken från början då jag var bjuden på just whiskeyprovning i kväll men en natt med dålig sömn och en hektisk arbetsvecka har väl satt sina spår på kålroten skulle jag tro så jag fick ändra dom planerna.
Jag ska bespara er en bild på mig i detta skick så vi kikar lite på några blandade instagrambilder från veckorna som gått (jo jag ska försöka ta tag i bloggningen igen i promise!)
 
Jag beställde en ny foundation som jag ÄLSKAR! Samt en anti-rynkkräm. Trettioårskrisen har fått ett ansikte höhö.
Vi har firat in våren med en picknick
Dagen efter såg det ut så här...
Jag firade en fin kollegas födelsedag och gick på afterwork.
Vide har tappat hela två tänder men den där gulliga gluggen fick han aldrig för det hade redan vuxit ut nya tänder bakom.
Vi har bokat bröllopsresa! En veckas kryssning i västra karibien väntar på oss i januari och jag smäller av bara av att tänka tanken.
Vi har fredagsfikat
Fått känna på våren igen. Solbrillor = vår liksom.
Käkat tacos på en tisdag ♥
Provat och beställt vigselring men den håller jag hemlig tills vidare. Fikan kan ni få se i alla fall höhö.
Vi har även fått finfin kärlekspost från våran bröllopsfotograf. Min fina aprilmamma Cecila som tar sig hela vägen från Stockholm för att föreviga vår dag ♥
I dag är jag sleten som en överkörd gnu men för bara några fredagar sedan var jag sminkad och fräsch så en FBF på det.
 
Vad har ni för er denna fredagen då? Tell me!

Kommentarer
Postat av: renatas.blogg.se

Vilka härliga bilder! Karibien låter inte helt fy skam, Gud vad härligt! När ska ni gifta er?

Kul att hitta hit till dig 😊

Svar: Vad roligt att du hittade hit :) 3 september är datumet och jag längtar så :) Det är så roligt att planera ;) karibien ska bli fantastiskt härligt det med :)
Kristin Sandgren

2016-03-18 @ 21:58:44
URL: http://renatas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0