Kalasbilder

Hej hopp! 
I dag har jag suttit i möten precis hela dagen så jag är rätt så mör i skallen men innan jag slänger mig i säng så tänkte jag att jag skulle slänga ut dom få bilderna från kalaset som jag lyckades knäppa.
 
Paketöppning i full gång. Han fick massa fina grejer, både kläder och leksaker.
Ett jättefint stickat linne från moster låg i ett av paketen.
Sedan blev det körv med brööö.
och fika såklart!! Den chokladälskande treåringen hade önskat sig en brun tårta så självklart blev det en riktig chokladbomb med favoriten kinderägg som kronan på verket (ska försöka få ut receptet på den i morgon).
En mycket nöjd födelsedagskille som ni ser.
Jag och min dåliga hållning fick äran att skära upp första biten (och Vincent passade på att plocka på sig en årsförbrukning av socker på tallriken höhö)
Innuti tårtan fanns två lager hallon och blåbärsmousse som bröt av fint till den mastiga chokladen. Choklad och hallon är ju alltid en hit liksom.
 
Jag var fruktansvärt dålig på att dokumentera som ni ser men jag hade la fullt upp med att kalasa kan jag tro.

Kommentarer
Postat av: Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

mumms vilken tårta

Svar: Den var riktigt smarrig faktiskt :)
Kristin Sandgren

Postat av: Anonym

Vilken tårta! Wow! Jag undrar hur många personer den räckte till?

2016-08-30 @ 13:00:24
Postat av: Anonym

Vilken tårta! Wow! Jag undrar hur många personer den tårtan räckte till?

Svar: Hej! tack så mycket! Den tårtan räcker till många då den är så hög :) vet inte exakt men vi var många på kalaset och halva tårtan blev över ;) kram!
Kristin Sandgren

2016-08-30 @ 13:01:33
Postat av: Hanna

Hej :) Vilken härlig tårta! Jag tänkte försöka mig på att göra denna tills på lördag och undrar om man kan göra tårtbottnarna dagen innan? Kram

Svar: Vad roligt :) Det går jättebra att göra bottnarna dagen innan. jag brukar även lägga ihop tårtan kvällen före så den får stå till sig i kylskåp över natten :) lycka till!
Kristin Sandgren

2016-10-27 @ 12:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0