Historiens sämsta dag?

Ja gårdagen måste helt klart hamna i den kategorin.
Jobbade natten till i går och eftersom jag skulle gå av (alltså inte göra fler nätter) så brukar jag ställa klockan på 12.30 för att hinna vakna till och äta lite innan jag går och hämtar barnen runt 14.00.
Lade mig i sängen strax efter 08 och ställde larmet (trodde jag). Somnar gott och vaknar sedan oroväckande pigg och utvilad (det är inte den känslan en brukar ha när en går av om en säger) tittar på klockan och ser till min fasa att den är 15.45(!!) Låg säkert och stirrade dumt på mobilen i en kvart medans syrsorna spelade och hann till och med tänka den idiotiska tanken att mobilen måste ha ställt om tiden av sig självt på något konstig vänster.
Sedan kopplade hjärnan det fasansfulla och jag fick eld i röva minst sagt.
Sedan fortsatte dagen i samma anda kan man väl säga och jag lyckades inte somna förrän efter tre i natt *blåser i partytutan*
Men nu ska vi sluta deppa det är ju trots allt fredag och jag ska ut och äta samt gå på bio i kväll med den snyggare delen av kvänumspacket (brudarna alltså). Ser så fram emot detta!
 
Lite senare tänkte jag lägga upp mobilbilder från resan så är ni intresserade av det så får ni halka in här fram i eftermiddag.
 
Har ingen bild som passar till inlägget så jag lägger upp ett filmklipp som inte har någotning som helst med texten att göra (nog för att jag ville skjuta mig i huvudet när jag vaknade i går men).
 
Glad fredag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0