13 April

Tjoho jag har blivit utmanad av nettis!



Tre namn du går under:
* Kristin
* Älskling
* Mjukost

Tre saker som skrämmer dig:
* Spindlar! Jag svimmar nästan om jag får syn på en(seriöst)
* Källaren på Tornumsgården om natten...
* Gamla foton från 1800-talet. alla ser så läskiga ut...

Tre saker du har på dig:
* Förlovningsringen
* Mysbyxor
* raggsockar

Tre sanningar:
* Min fot har somnat...
* Jag jobbar mycket
* Min älskling är underbarast i hela världen

Tre saker jag verkligen vill ha:

* Bebis
* Ny soffa
* Huset på bergsgatan. flytta snart snälla höhö


Tre personer jag utmanar:
Fuck duck jag kan inte länka.

Syrran
Sandra L
Alexandra

känn er träffade!!!


Kommentarer
Postat av: malin

va fäääään får jag göra när jag kommer hem då =P

2008-04-13 @ 16:29:53
URL: http://malinsandgren.blogg.se
Postat av: a

haha mjukost? ;) vem kallar dig för de? ;) jag gör den imorgon :D hinner tyvärr inte me de nu ^^ kramar

2008-04-14 @ 21:03:22
URL: http://lolabrin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0