16 April

Tiden fortsätter att gå..snart är denna veckan också  slut.

Vet inte om det har hänt något speciellt sen sist. Jag har jobbat på.
NI kommer kanske ihåg att jag skrev om att jag jobbade när det blev strömavbrott...för jag skrev väl om det? *dement* Det var ju totalkaos i alla fall. Läste senare i tidningen att det var en drogpåverkad man som kört rakt in i nån jävla elstolpe av nåt slag...en stor en för han gjorde 4000 hushåll strömlösa. jävla puckoklant. såklart att det var en drogpåverkad som körde här i krokarna.

iaf. ska jobba 13.15-16.45 på renen dom har möte så det är därför det är en lite udda tid. Sen ska jag även jobba natten på Tornumsgården.

Just det ja en rolig sak som hände i går när jag skulle dela en ost så kom chefen förbi och "skällde" på mej att det det där var inte bra ur arbetsmiljösynpunkt. Hon var rädd att jag skulle skära fingrarna av mej (med jordens slöaste kniv) så vi gick till köket för att få en tråd som hon sa att det fanns där men vi hittade ingen så i stället fick jag en ännu större jättevass kniv...hum...höhö. men den hade två handtag så det gick bra.

En annan rolig sak...jag är så puckad. hjälpte en dam på med nätbyxorna när hon låg i sängen och vände rumpan mot mej. då såg jag att hon hade ett jättestort hål i dom och sa. "Det var ett rejält hål du hade här!" och kom på precis när jag sagt det hur dumt det lät. vi skrattade så vi höll på att dö. tur att folk har humor.

Nu ska jag nog börja laga mat för Håkan kommer hem och äter. så jag kommer in till jobbet sen när jag börjar. skoj skoj.

hej hopp 

Kommentarer
Postat av: Anniz

De sista kunde jag inte låta bli att skratta åt! *haha* =P

2008-04-16 @ 13:18:47
URL: http://annizza.blogg.se
Postat av: a

visst blir de.. jag längtar till den 25e ^^ :P

händer idag i solskenet? ;) kramar

2008-04-16 @ 14:34:28
URL: http://lolabrin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0