17 April

tjoho. Var uppe väldigt tidigt i dag 12.00 ringde larmet och jag mösade mej upp. Har jobbat i natt så jag har inte sovit så många timmar. Men eftersom jag börjar 7 i morn fick jag inte sova så länge för då somnar jag inte i kväll.smart.

Natten i går var minst sagt hektisk. tur att vi var två. vo ska itne få va det längre och jag som har tackat ja till 4 stycken långa nätter. får se hur det går. folk gillar att ligga på klockan kan man ju lungt säga. Då är det tur att det finns små damer som gör en glad. Var inne och hjälpte en dam på morgonkvisten och då säger hon.
- Kristin, du är min lilla tös
- ja och du är min lilla tant.
Man blir så varm i hjärtat vid sådana tillfällen. Det är därför jag älskar mitt jobb.
För hur många är det som får höra på jobbet när man kommer in:
-Nämen är det du lilla sötnos.
- Nämen hejsan lilla bönan.
Inte så många skulle jag tro. Diggar mina tanter och gubbar.

Nu ska jag se på Rent hus som jag spelade in i går...nördvarning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0