24 April

Jaha då har man varit i staden hos syster yster då. Väldans skoj. Han med en liten shoppingtur också. lägger upp en bild nedan på inköpen. Hittade såklart inte så mycket bara för att man har pengar. Sen han man ju inte kolla så länge heller eftersom en viss plutt la en prutt om ni fattar. (inte Malin also...)
Vi köpte med oss fika hem och jag tog en bulle med "chokladfyllning". och om fyllning menas en minimal rand i mitten så var det det... tog även en negerboll. Syrran fick en dumlemuffins och en negerboll. Den satt i alla fall fint.

Här kommer lite bilder

Fyllning i överflöd...eller inte
image262
Men Jag moffade ju på ändå...
image263
Malin moffade också
image264
Hugo var söt som vanligt
image265
Mina Inköp
image266

Body - Gina tricot
Sjal - H&M
Örhängen - Gina tricot
Ögonskugga - H&M
5 pack trosor (i rejäl modell såklart, fjortistiden är förbi) - H&M

Uj jag känner mej som värsta modebloggerskan. Får jag betalt nu eller?nähä...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0