6 April

Hej och hå. i går var det livat.
Kalas hos Håkans bror och hans tjej kristin. hypergod mat och bildvisning från brasilien. väldigt mysigt. Sen vidare hem till moster Neta där det var kalas för lasse. mormor, pappa och ylva och mats var där. fick världens godaste tårta. och klämde i mig massa godis. fick även en kasse med diverse saker i och en blomma. finfint.
Fanns bara en sak som störde mej i går. Jag jobbar när och hur mycket jag vill. fatta.

Sen kom jag hem lite efter 22 för jag skulle göra mej iordning innan jag började jobba. Precis när jag kom in på toaletten och skulle sminka av mej gick strömmen. och det var inte bara i vårat hus den här gången utan det var helt svart överallt. håakn lyckades få tag i en ficklampa och var dum nog  att ge den till mig. jag lade den på byrån och den rullade av och slog i marken och gick sönder. smart. När jag kom till Tornumsgården var det strömavbrott där ocskå så jag kom inte in med koden..panik panik ochdet gick inte ringa in eller. men då kom helena och lös på mej med ficklampa och välkomnade mig till kaoset. Man kan lugnt säga att man hade arslet fullt i princip hela natten. trots att det inte var så många som märkt av strömavbottet. telefonerna fungerade inte och massa annat bröte. herregud.

I dag är jag ledig. hör ni det allihopa! Ledig! Jobbar inte förren i morn kväll. Jag och Håkanska ätakyckkling med pommes sen och ha det mysigt.
iten rolig sak. Jag har fått ett par byxor av Håkan som har varit hans men dom är för trånga för honom (otroligt nog) och dom är ljusa och utsvängda. behöver bara sys in lite på låren annas är dom perfekta! lägger ut bild senare kanske.

jävlar vad långt...

Kommentarer
Postat av: malin

nån som tycker du jobbar för mycket?..kan verkligen INTE förstå varför nån skulle tycka det..;)

2008-04-06 @ 19:06:43
URL: http://malinsandgren.blogg.se
Postat av: Malin

Nu är jag nyfiken, har hört rykten om att ni ska flytta till Kvänum, är det så? ha det fint!

2008-04-06 @ 19:56:13
URL: http://malinfjall.blogg.se/
Postat av: sandra

hej hej är du ledig fredag elle lördag.. tänkte om du o håkan vara festsugna,

2008-04-07 @ 15:09:32
URL: http://sandralundstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0