10 December

Vaken!
Fast jag var ju tvungen att ställa larmet annars hade jag nog fortfarande sussat sött.
Denna natten gick väl hyffsat med. De ska ha nobelmiddag på jobbet i dag och det var en tant som blev väldigt upprörd när jag inte skulle komma. Hon undrade hur vi skulle klara oss utan mej.snällt sagt. kom från väldigt oväntat håll faktiskt.
alltid kul med uppskattning.
jaha i dag är man ledig då och jag ska inte göra många knop hade jag tänkt. mysa ner mig i soffan med kråkan när han kommer. förresten har han lagat min dator höhö. nu mår han bra igen.

nepp nu kokar mina ägg över låter det som.

Kommentarer
Postat av: August

Snart singel förmodligen...

2008-12-10 @ 14:40:20
URL: http://enligtaugust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0