Chokladshock

Nä nu får det banne mej vara nog med all jävla choklad. Nu har jag i alla fall tryckt i mig min paradisask så den slipper stå framme och fresta mig. Då ska bara allt godis på jobbet ta slut också så blir det nog bra till sist. Jag kan ju inte låta bli att äta om det står framme. Och det är ju inga små mängder heller. Nä beach 2009 here I come!
Jobbet gick väl hyffsat smärtfritt i kväll också. jag och en kollega funderade så smått på om det var storhelg eller inte fortfarande. Vi hoppades på det bästa och gnuggade girigt våra händer höhö.

Nu ska jag sitta uppe och uggla ett tag är det tänkt. Ska ju jobba natt i morn så jag ska sova läääääänge. Det behöver jag. 
Snart är det nyår också vad ska alla hitta på? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0