Färdigjobbat

Gick ju som smort i dag alltså. Nu sitter jag här och segar. Funderar på att lägga mej snart. vill inte sova lika länge i morn. Har fått lite ändringar i mitt shema. har fått en extra natt och en natt när jag jobbar ska jag komma en halvtimme tidigare så jag får ge insulin eftersom det inte jobbar någon undersköterska den kvällen. en halvtimme extra gör ju ingenting.
Börjar fundera så smått på vad man ska göra på nyår. Har inte blivit bjuden på någon fest.sorgligt. Vad händer?JAg är ju faktiskt ledig både nyår och nyårsdagen.

i alla fall. Nu ska jag kika lite bloggar sedan ska jag snarka.

En tuff bild på kråkan. Vad göra han? Ser nästan ut som om en dementor suger ut hans själ, eller är det hjärnan som kokar? höhö


Kommentarer
Postat av: malin

hehe inspectus patronum! eller hur det nu stavas...=P

2008-12-01 @ 22:41:01
URL: http://malinsandgren.blogg.se/
Postat av: Malin Fjäll

vi ska ha nyårsfest och ni är välkomna, vi har bara inte planerat färdigt och fått ut inbjudningar, kanske ska ta tag i det idag då! Iallafall ska vi ha nyårs/inflyttningsfest. Det har ju inte blivit någon inflyttningsfest så vi tänkte slå till nu!

2008-12-02 @ 08:32:09
Postat av: marie

cool bild!!

är det ert kök? ser så mysigt ut! :)

2008-12-02 @ 09:49:12
URL: http://sistersdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0