Hemma igen

Fick ett telefonsamtal mitt i rapporteringen. Det var såklart min kära moster Neta som ville ha luggen klippt. Så dit ska jag på fredag efter jobbet. Måste höra allt om henes resa till Kina. spännande.
Nu skaj ag sitta här och mögla ett tag innan jag går och lägger mej.
Känns som om man skriver samma sak varje dag. Händer inte så jävla mycket.
Till helgen händer det grejer i alla fall. Ska på julbord med kråkans jobb till Billinge hus på lördag. mums. Är ledig påsöndagen också så det kanske blir som förra året när man blev lite slirig efter några snapsar höhö. fatta att jag ska frossa på lördag i alla fall. älskar julmat.

hepp hepp jag har bloggar som ska läsas.

Kommentarer
Postat av: malin

hoho! jag jobbar 7-16 torsdag och fredag..ska vi åka och simma nån utav dom dagarna? kom igen nuuuuu! =) och du..du ska se min nya klänning! du kommer bli grön av avund..;)

2008-12-02 @ 22:18:43
URL: http://malinsandgren.blogg.se/
Postat av: malin

okej men då får du hinna klippa luggen mellan 13-16 då ;) sen kan jag komma och hämta dej där? eller nåt..ja jag tänkte lägga ut en bild på den imorn =) jag jobbar kväll imorn..ur jobbar du?



du kanske kan låna nån klänning av mej..den lila? jag har ju inte använt den än men..tror inte den passar så bra till mitt hår..;) ja jag har ju några fler..vi kan ju titta på det på fredag..innan håkan kommer och hämtar dej efter vi simmat? =)

2008-12-02 @ 22:25:21
URL: http://malinsandgren.blogg.se/
Postat av: malin

ok...men då kan vi tjöta mer om det imorn =)

nej klänningen är typ vanlig eller vad man ska säga i bak..tyo där bhn sitter =P men den är urringad i fram

2008-12-02 @ 22:34:05
URL: http://malinsandgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0