Mitt 2008 del 3

Håll i er nu för här kommer sista delen av mitt "rafflande" år

I början avseptember drog jag och älsklingen till Egypten två veckor. Helt kart årets två bästa veckor höhö.






Sedan i oktober drog jag och jobbarkompisen på oktoberfest..


I november blev det Hloweenfest. Lajbans. Jag var självklart Poison Ivy.




I november var det också meningen att vi skulle ha tjejkväll. Till slut var det jag, syrran och jonny som åkte till kronan för att knö med alla pantade småbrudar när Björn Rosenström spelade.


Jag åkte också med håkans "hava släkt" till jul på Liseberg.



Sedan kom December och det är ligger ju färskast i minnet höhö.
Först var det ju julafton


och sedan kom juldan (några fler bilder än sist...)




Så nu är det bara nyår kvar då. I morn blir det party party.
Nu är det slut på tillbakablickar. Antar att både ni och jag har tröttnat höhö.

Kommentarer
Postat av: marie

jag fattar vart du menar men jag vet inte exakt hur det ser ut där..kul å veta iaf!! men trivs du i kvänum då?? :)



mammas gård är 1 km från vägen så man ser inte så noga heller.. :/

2008-12-30 @ 20:35:25
URL: http://sistersdesign.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gott nytt år!

2008-12-30 @ 20:38:25
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej, Skriv under min lilla petition om åldrandet där jag vill ha 1000 underskrifter :)

Du kan göra skillnad! Hjälp vetenskapen besegra åldrandet,annars besegrar åldrandet oss själva!



http://www.thepetitionsite.com/1/besegra-ldrandet-och-ldersrelaterad-sjukdom

2008-12-30 @ 20:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0