Nyårsdress

ja jag har ju snöat in på nyårstemat. Skulle gärna vilja visa er mina klänningsfynd som jag gjorde i Måndags. Då var nämligen jag, camilla och Ulrika och shoppade på Överby. Jag skulle egentligen handla julklappar men såklart kom jag hem med massa bröte till mig själv i stället höhö. (fast några julklappar blev det också såklart) Köpte två ursnygga klänningar. en skinnklänning från cubus för 174kr(!) den går fortfarande att köpa på Gina tricot för 299. snacka om kap. plus en liten fluffig sak från Gina som jag antagligen ska ha på nyår. Men jag kan dessvärre inte lägga ut några bilder eftersom kameran har pajjat. Jag fattar inte vad som har hänt, jag har inte varit speciellt våldsam med denna. jävla dåligt tajmat nu precis innan jul och nyår när man vill ta mycket bilder. helvete. tror Håkan skickar tillbaka den i dag sådet går ju på garantin. Vill ha kameran nu!

jaja nu ska jag i alla fall snart göra mig iordning för julfesten. visade sig att syrran också skulle dit nu på kvällen sådet blir ju bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0