10 Januari

Sov till 13.00 i dag..rätt gött....men med tanke på att jag inte kom i säng förren vid 6.00 så var det nog inte tillräckligt.
Ska försöka sova lite till sen.

Nu gör älskling mat till mig. Hamburgare med bröd och feta strips mums fan!

Och fy fan va skit melodifestivalen var i går eller (ja jag måste såklart också skriva om detta) Hur fan kan en pervers flötsliskig äckelgubbe som Christer Sjögren gå vidare?Det bidraget såg ut att komma från en öststat på 80-talet utan ett uns av ironi. Den gubben tar sig själv på alldeles för stort allvar.Det måste varit trångt där ett tag när hans jävla ego skulle få plats. Kunde inte han också haft en fjäder på huvet så skulle han sett ännu löjligare ut.

Men Björn Gustafsson var underbar. Det kvittar vad han gör så är han rolig.

Mitt favoritklipp från parlamentet.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

aah lr hur, är man fjantig så är man ju, vi kan ju ingenting göra ;) *Asg* så äre när man är liten o fjantig :D

2008-02-10 @ 20:08:25
URL: http://lolabrin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0