15 Februari

Jaha då var man hemma igen då. Glidiga 3 timmar på förmiddagen...sen gick jag till min kära moster Neta och åt gissa vad?...en semla! hemgjord med massa massa massa grädde skitgött. Vi satt och snacka skit i 3 timmar. Låle kom dit också sen gick jag och jobbade. Var väldigt kul att jobba med fia och vera det blir sammask i morn kväll...gött med sovmorgon.

Blev ingen utgång i kväll. FAN. Alla bangade ur. och jag som var så sugen. Dom ska ut nästa helg men då kan ju inte jag för gissa vad jag gör? jo jobbar. gör jag iofs denna helgen också men det hade passat bättre eftersom jag jobbade kväll dan efter. Nästa helg jobbar jag ju 7-16 och 7-13. men men får väl bli en annan helg.

Kommentarer
Postat av: Sara

Visst verkar det fint! Längtar så till solen och värmen där nere. Vad synd att ingen ville följa med ut. Det är så tråkit när man fixat ihop något och så bangar alla.

2008-02-16 @ 09:40:36
URL: http://saraleverin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0