17 Februari

Dödstrött! och klockan är bara 20.00...skumt...men jag har ju vart igång sen 06.20 i dag så. Först jobb och sen kalas. Jag har ätit som en gris i dag haha. Först pedagogisk lunch på jobbet med päronhalvor med grädde till efterrätt, sen kom det folk från LIONS och bjöd på tårta och sång. Världens godaste princesstårta. sen var det ju kalas med kakor och tårta som jag inte kunde hålla mej ifrån.

Fick paket från H&M av pappa för av någon underlig anledning hade det kommit till honom igen och det var min kavaj som jag var tvungen att byta till storlek 34 för 36:an satt alldelles pluffsigt. Den här satt perfekt! alldeles lagom löst. Jag gjorde en glädjedans runt i huset typ...höhö

Ledig i morn och sorry syster men jag kommer inte in till stan. Ska bara va hemma och (bull)dega höhö. Du kan ju komma hit vettja! Annrs så kommer jag ju på Onsdag för fan!!

Hej hopp

Kommentarer
Postat av: malin

buuuu för dej! jag kan tyvärr inte komma till dej för jonny ska ha bilen och dumpa av pappas jävla gas! =P

2008-02-17 @ 22:12:54
URL: http://malinsandgren.blogg.se
Postat av: Sara

Hehe ok, vi storhandlar 1 gång i veckan och fyller upp det som är tomt! ;)

2008-02-18 @ 11:53:59
URL: http://saraleverin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0