27 Februari

Grattis älskling. Han blir hela 28 år i dag. Han fick frukost på sängen och lite paket. Från min mamma fick han en slips och från "tjocka släkten" fick han en liten kokbok med massa goda kakrecept. av mej fick han en långärmad skjorta och han var bara såååååå snygg i den. tajt och läcker mums. nu måste han köpa byxor som passar bara höhö min lilla tandpetare.

jag har pratat med resursen i dag med och fick massa tider på renen hipp hurra har inte jobbat där på jättelänge. Gött. Ska jobba natten i natt 23.00-06.00 och sen jobbar jag inte förren fredag natt. ska bli skönt att vara lite ledig men den tiden kommer säkert gå åt till att städa. ser för jäkligt ut här.

Malin, jonny och Hugo kommer ni på söndag kl 15.00? tårta för fan!

Kommentarer
Postat av: malin

tårta låter gott! önskar sej håkan nåt särskillt?

2008-02-27 @ 13:54:29
URL: http://malinsandgren.blogg.se
Postat av: Jeanette

Hälsa Grattis till Håkan från mig och Jonas! Ha en bra kväll! =). Kram

2008-02-27 @ 14:10:30
URL: http://jeanettewahlstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0