9 Februari

jaha. Gick ju inte sova så länge som jag planerat trots att jag stängt av mobilen för dem har tydligen mitt hemnummer. För det första blev jag väckt av en personal från renen som undrade om jag kunde komma in och jobba så fort som möjligt och göra en delad tur och om jag kunde komma och jobba 7-16 i morn. Jag hade gärna velat det men jag ska ju jobba natten sen på tornumsgården så då gick inte det. Fan jämt när jag får jobb på renen har jag redan på tornumsgården..men men jag har ju jobb i alla fall. Tog ett tag innan jag somnade om efter det och då ringer pappa och väcker mej. Så det var ju bara att gå upp.

Ska åka till pappsen sen och äta...mexikanskt blir det  var det en liten fågel som viskade i mitt öra. Gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0