Hemma igen

Lite smått trött är jag men ska försöka hålla mej vaken så länge det går så jag kan sova länge i morn nu när jag ska jobba natt.
Sitter och käkar semeltårta som Håkan och svärföräldrarna hade med sig till mig. In your face Malin!

En annan "glad" nyhet är att mitt hår börjar bli grönt igen. Nu blir väl en viss kille från högstadietiden glad. Jag hade kort hår som jag hade färgat lila och han var snabb att påpeka att jag såg ut som en punkare och borde färga håret grönt...bättre sent än aldrig höhöhöööööö

Kommentarer
Postat av: zabina

Ja precis! Åh jobbigt med natt? Usch! Men :D Haha ditt hår är väl inte grönt heller? :D

2008-02-04 @ 10:43:07
URL: http://zabinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0