15 Januari

Usch sov alldeles för länge i dag. Men jag har precis fått tummen ur och ringt till demendboendet här i Kvänum och kollat så jag kan gå bredvid...ska ringa tillbaka om 10 min så den stackaren jag ringde till får rådgöra lite med dom andra. Kan nog bli roligt. Håkan ringde förut och pajjade min dag. Han ska nämligen bowla i kväll  betyder att han kommer hem senare...trökigt. Så jag kommer väl med all säkerhet sitta här och skriva massa skit hela dan precis som i går...nu blir ni allt glada...

Ska äta nu!

Kommentarer
Postat av: malin

jasså? vad ska jag få för nåt då? =) vaddå sandra har ju lagt ut den på facebook! =P

2008-01-15 @ 13:49:58
URL: http://malinsandgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0