16 Januari

Hej och hå
Sov såklart för länge i dag med..blir helt knäpp när jag får gå hemma några dar...hatar det...när man jobbar har man ju inga problem med att gå upp tidigt. jag har blivit helt förslappad...ska inte jobba förren på söndag hur ska det gå?
Pratade ju till slut med dem på demensboendet och ska gå bredvid där nästa vecka så då har jag lite bokat i alla fall känns gött då får man dubbelt så mycket jobb...typ hehe...ska bli kul.

Har precis klämt i mej två äggmackor med kaviar och inspekterat disken från igår som väntar på mej...vi åt chokladpudding och nu står den alldeles intorkad och ni vet ju hur det ser ut...mums

Såg förresten tredje Pirates of the carribean (stavas?) i går och den var ju bara SÄMST

Jag tycker föresten att Malin kan packa in Hugo, blöjor och sitt arsle i bilen...kanske molly också och komma ut hit till mej på åkern...vi kan se på film...ta en promenad i det dassiga vädret...jag kan baka nåt kanske...visst låter det frestande

höhö

Kommentarer
Postat av: malin

inte tillräckligt frestande för att jag ska orka typ gå till dej eller nåt eftersom det inte finns tillräckligt med bensin i bilen...men det vet du ju redan eftersom du ringt och terrat mej =P

2008-01-16 @ 13:46:34
URL: http://malinsandgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0