24 januari

Har jobbat i dag 7-16 så jag har inte kunnat sitta här och skriva massa skit i dag direkt.
Snart ska jag äta chips för fan!!! gött

Jag  och Håkan Kråkan var och storhandlade i går och proppade hela vagnen full och Håkan fjäskade till sig nutella, cappucino med tobleronesmak och annat onödigt bröte så nu har vi skåpen fulla. Jag sa en rätt bombad sak när vi åkte hemåt. Vi åkte under en bro och då stod det en gubbe på den väldigt nära kanten och tittade ner och jag sa:
- Titta höhö det ser ju ut som en självmordsbombare...jag menar *frust skratt gnägg* en självmordshoppare.
-öh?

Jäjä

Kommentarer
Postat av: Maria

hehe, om det ändå vore tvärtom :P så ja skulle känna mig mer som en prinsessa :D hihi fast det gör jag ju redan :D LÄste i ditt inlägg att du jobbar, vart jobbar du? :D

2008-01-24 @ 18:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0