25 Januari

I dag är jag uppe med tuppen/Håkan. Så jävla pissigt väder ute. Jag drömmer mig tillbaka till förra sommarn när vi var i Västervik på husvagnssemester med Håkans familj. Så jag lägger ut lite mysiga bilder på det

Fikapaus
image58

Henke och Kråkan
image59
image60

Mums!
image61

Här sitter vi och moffar på Astrid Lindgrens värld
image62

Jag ser för en gångs skull ut som en dvärg
image63

Barna i bullebyn!! Svärmor med kameran i högsta hugg
image64

Härliga tider. Undrar just vart det bär av i år....


Kommentarer
Postat av: Sara

Hade Calle också, när jag läste mediekunskap eller vad det nu hette. Vi gick igenom stillbilder och hur man framkallade själv. Jättekul faktiskt! Han var en riktigt bra lärare. På studenten hade han med sig ett fiolfodral när han skulle hålla tal. När han hade hållt talet tog han upp en pistol (sån de har på idrottstävlingar) ur fodralet och sköt "startskottet för våra nya liv". Så grym!

2008-01-25 @ 10:03:05
URL: http://saraleverin.blogg.se
Postat av: Sara

No shit! har tagit lunchpaus nu. Känns lite ensamt här. Inte många kvar i skolan den här tiden en fredag. Får underhålla mig med min blogg! :D

2008-01-25 @ 13:00:00
URL: http://saraleverin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0