Ett trevligt samtal...

Fick just ett telefonsamtal från en jag jobbar med. Hon läser på komvux nu precis som jag fast hon validerar och jag har sålt lite böcker till henne men en bok hade hon inte fått än för den har min syster. Hon är i stort behov av den boken nu. SÅ MALIN JAG VET ATT DU LÄSER DETTA PÅ TORSDAG NÄR JAG KOMMER SKA BOKEN VARA FRAMPLOCKAD! Den är nämligen redan betald. hehe. Hon var sä jävla rolig sist vi jobbade. När vi sitter och fikar på kvällarna brukar hemtjänsten komma och fika med oss...om det passar dom. I söndags kom det några torra tanter och gjorde det. Vi kom av någon underlig anledning in på prat om äckliga kryp och härkommer dialogen som följde:

Christina: Alltså en kompis till mej var ute och klippte häcken va klipp klipp klipp(visar med rörelser)
också helt plötsligt...moahahahahahahahahahahha
Jag: skrattar
Hemtjänstpersonalen: Tittar menande på varandra.
Christina: Då hör hon bara ett gloooourp.....moahahahahaahahahahaha
Jag: moahahahahahahahahaha
Hemtjänstpersonalen: ser lite äcklade ut
Christina: Haha då hade hon klippt av huvudet på en groda hahahahah och kroppen hoppade iväg hahahah

Jag skrattar så jag håller på och dö och hemtjänsttanterna ser utsom att samtalsämnet var lika populärt som en vårta i ögat.

Fan nu är det mörkt ute...

Jag funderar på att baka...

Återkommer


Kommentarer
Postat av: malin

men är det mitt fel att ditt tröga arsle inte kommer hit och hämtar den? =P
ja på torsdag kommer den garanterat inte vara framplockad du får gräva runt under tv-bordet själv ;)

2008-01-15 @ 15:33:37
URL: http://malinsandgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0