Fortfarande 14 Januari

Hehe hehe hehe läste min gamla blogg på lunar och hittade ett så jävla roligt inlägg...det är väldigt internt och vissa saker fattar jag inte äns själv längre för det var så längesen


Tjoho jag kan balansera en cd skiva på min näsa!

Dagen började lagom härligt med förfrusna fingrar.

ö! du med glasögonen! ja du! jag gillar inte dej! Sluta prata med mej!

Nu vet jag exakt hur vinglig columbus båtfärd var.

Ja just det det är hon den mörka som är Malin har alla fattat det nu? nähä inte det..

Är det nån som vet hur man sänker volymen på Jens? nähä kubiken då?

H&M ska döööööö!

Jag vill ha min påse *lessen i ögat*

Dialogen:
- Ja jag bara undrar för plättarna har varit färdiga i 15 minuter nu
- Men så behöver du inte säga Berit

Tll sist dagens visdomsord: Bättre vara ringaktad och ha en dräng än spela fin och sakna bröd

Klart slut snetrut
Annars sitter jag bara här och väntar på Håkan..har tråkigt så det är därför jag sitter här och skriver en massa skit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0