Jaha

Då var man tillbaka då...fastnade hos svärföräldrarna och såg på hanbollen sverige är ju så jävla kassa. Fick ju ett telefonsamtal så jag slapp se skiten. ett under att det blev lika till slut. Det var en jag jobbar med som ringde och var helt försörd för hon validerar ämnen nu så hon också blir utbildad undersköterska (fast hon har jobbat i 100 år typ) och jag fick hjälpa henne så gott jag kunde. Men vi var båda överrens om att läraren är totalt puckad och då kände hon sig lite gladare. Läraren i MÄNK var det då för alla som känner den muppiga hönan.

Var väldigt kul på demensboendet måste jag säga...speciellt men roligt. ska dit på torsdag igen 7-16. Skriv upp det.

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0