1 Juli

Då var man uppe och på alerten då. Men helskotta vad ont jag har i mina fötter. Feta köttsår efter skorna. skit. Men vi hade i alla fall sååååååå kul. Vi fick sällskap av en gullefjun också, var ju inte i går jag träffade henne. Knökat på stadt som vanligt.

Jag är så puckad, Trodde i går att jag hade klantat bort kameran. Fanns inte i väskan och jag blev helt förstörd. Köpa ny kamera är väl inga problem men det är ju bilderna man vill ha. I alla fall gick jag och la mej med en klump i magen och till och med drömde om den jävla kameran. När Håkan gick ut till bilen förut när han skulle åka till jobbet kom han in väldigt fort igen. Såklart kom han med kameran som han hittade i framsätet. Jag är en klantfjant. lägger ut lite bilder sen men ska lägga in dom i datorn först. Till dess bjuder jag på några bilder jag tog i ö-vik.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0