13 Juli

Oj vad länge man sov i dag då. snark snark. Kan ha något att göra med att jag vaknade vid 02.30 i natt och var varm som en gris och kunde inte somna om. somnade väl vid 05.00 igen. blä.

I går var det skojigt värre. Fast jag kände mej lite dålig. Kanske inte var en så bra idé ändå att äta pizza innan man skulle i väg och grilla. tur med vädret hade vi också. var ju inte hypervarmt det sista men det regnade ju inte i alla fall.

nu ska jag kika runt lite sen lägger jag ut lite bilder. fick ju inte så många eftersom jag mest sprang runt och tog kort med Malins systemkamera. Jag vill också ha! Det är ju ett tag kvar till julafton så mamma du hinner väl spara ihop höhö.


Kommentarer
Postat av: elin

Ha en bra dag :)

2008-07-13 @ 11:44:16
URL: http://elinwiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0