20 Juli

tjohi liksom.
Nu kan man sätta ner räva här lite.
Jobbat i dag 7-16 sedan blevjag hämtad av mamma och per som följde med hem och fikade. Sen när dom åkt gick jag och Kråkan ut och övningskörde. Man inbillar ju sig att man ska få övningsköra i fred här ute mellan åkrarna men inte då. granntanten "eldade löv" och stod och råblegade, väntade nästan på att hon skulle hämta kikaren. sen körde jag och vände på samma gård som i går och andra gången gick det lite sämre för jag släppte inte kopplingen helt så jag fick till slut kärringstopp (fan jag som aldrig skulle få nåt) och då kom det en dam och stack frram huvudet bakom ett hörn och undra väl vem det var som risa på hennes grusgård höhö.

Nu ska vi laga lite mat och sen blir det väl desperate housewives som vanligt.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Jo iofs, det har du rätt i :).



Vore väl kul att få körkort så du kan ta dig med bil själv från ställen till ställen :).

2008-07-20 @ 19:04:07
URL: http://jeanettewahlstrom.blogg.se/
Postat av: sandra

Ja det ska bli riktgit skönt att slippa jobbet ett tag, om du vill hitta på nått någon dag så kan vi göra det..

2008-07-21 @ 08:26:10
URL: http://sandralundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0