19 Juni

Leeeeeeeedig!
tjoho.

Fast lite ändringar blev det allt. kom till jobbet kl 15.40 och då ringer resursen dit och undrar om jag kan jobba natt i stället. jodå kunde jag ju. dom två som gått till 16 delade på kvällsturen och jag fick skjuts hem av gulliga berit. slängde mig i sängen och försökte sova. gick ju lagom bra, håkan är inte så bra på att smyga. men men va fan sova kan man göra i graven som min kära mor brukar säga höhö. Skulle ju jobbat i dag 07.30-13.30 men dom fick sätta in en annan för mig då pga att jag tog natten. så nu är jag ledig i en hel vecka.

sitter och väntar på kråkan för vi ska åka in till stan och härja. Jag måste införskaffa diverse grejer plus att vi ska till systemet och knö.

nu ska jag snoka i bloggar. Baj baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0