Baka baka liten kaka....

det är just det jag gör nu. En kladdkaka närmare bestämt...fast jag hade ingen kakao hemma så det fick bli med oboy i stället...testing testing ett två

har solat i omgångar i dag..har blivit ganska brun faktiskt. Sen så smörjer jag benen med Dove summer glow eftersom dom blir brunast sist på mej av någon underlig anledning. funkar fint.

har städat och grejat och fått gjort det mesta. sen tänkte jag laga lite mat också...något med falukorv. Antingen makaronipudding eller latmaskvarianten med stekt falukorv och mackaroner...får se på vad jag är på för humör senare...

längtar till midsommar. är så sugen på att festa...eller snarare på att snygga till mig..

Kommentarer
Postat av: sandra

vad ska du o håkan göra på midsommar?

2008-06-03 @ 20:42:16
URL: http://sandralundstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0