Hemma igen...

Mötet gick ju bra. älltid trevligt med upprepningar. Höjdpunkten var när jag fick sticka sjuksköterskan i fingret höhö. närå.
Mötet drog ju över också så vi kom inte till avdelningen förren 16.50(!) och det var ingen som hade kunnat jobba över. snacka om att man hade häcken full hela kvällen. men men det går bara man vill. Jag hade ju "lilla" söta Hilda med mej som gcik brevid. anledningen att jag skriver "lilla" är för att hon är typ 183 lång. störtskön.

jaja nu sitter jag och tittar på när kråkan äter brända fiskpinnar.mums.

hepp får klämma in lite egobilder också à la modeblogg. håll er för skratt.

anledningen att jag ser så fräch ut är för att jag piffat upp mig lite inför mötet. så här läcker var jag:



Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad du är söt=)

2008-06-18 @ 12:13:36
URL: http://enligtaugust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0