16 Mars

Haha jävla rolig natt jag haft. Mycket att göra men det fanns mycket att skratta åt också. Bästa kommenteren i går var ju ändå "Min ormbunke har fått flatlöss" höhöhöhö. och mycket ska man läsa innan ögonen trillar ut. stod i tidningen om en kvinna som suttit på toaletten i 2 år och vuxit fast i den. kan det verkligen stämma? i USA kan allt hända verkar det som.

I dag är jag ledig! första lediga dan på 10 dar tror jag.Så va fan ska jag hitta på nu då? Hade velat gå ut och gå men vädret lockar ju inte direkt (jag vet jag är lat). Blir väl till att se på en film elelr nåt annat slappt. jag försökte att inte sova så länge i dag eftersom jag ska börja 07.30 i morn...sen jobba natt så det blir jobba, sova,jobba,sova. men gött är det.

Nu är väl Sandra hemma från Österrike igen...eller?tjoho.

Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0