21 Mars

Låååååååååååååångfredag idag då och jag är ledig. Fast vi ska på kalas sen för Håkans syster fyller 20.
Blev ju inte mycket till snöstorm i natt. Har ju bara blåst och inte kommit någon snö alls typ.

I går hade ju jag jobbat natt och gick hem till svärföräldrarna och sov. gött värre för jag sov ända till 14.15. sen började jag jobba 15.45-21.30. och efter det hem till svärföräldrarna igen och duscha och se på sverige kampar. Det programmet är så jävla kul. GULD. fikade lite och såg på american idol..vilka nötter det finns alltså. En del undrar man ju om dom har glömt att ta sina piller eller nåt. Sen åkte vi hem och jag satt vid datorn och somnade nog inte förren 03.00. men med tanke på hur länge jag sov så är ju inte det så konstigt.

hepp hepp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0